Skip to content

Dobry powód dla lepszej samoorganizacji.

Wrzesień 22, 2012

Była krótka przerwa. Głównym jej powodem jest fakt, że w poniedziałek – 17go września, zostałem ojcem. Myślę, że nikogo nie zdziwi fakt, że automatycznie aktualizacje na blogu zeszła w tym układzie na dalszy plan. Jestem oczywiście dość mocno przejęty sytuacją, jednak nie spodziewam się jakiejś specjalnej rewolucji w życiu. To moje trzecie dziecko i poprzednia dwójka nauczyła mnie, że rodzicielstwo to twarda lekcja planowania i organizacji. Ale jeśli się ją przejdzie, wcale nie trzeba rezygnować ze wszystkich innych aspektów życia tak jak to niektórzy przedstawiają.

Mam wśród swoich znajomych osoby, które wyleciały z wszelkich innych aktywności „bo dziecko”. Nie będę zresztą ściemniał, że jestem równie aktywny co sześć lat temu – przed urodzeniem mojej najstarszej córki. Jednak zwalanie na dzieci odpowiedzialności za rezygnację z własnych potrzeb i aktywności, to przyklepanie i usprawiedliwianie apatii i frustracji. Mówię zresztą bazując również na doświadczeniu, a nie tylko na teoretycznych przemyśleniach.

Mam więc w tym momencie trójkę dzieci. Wczoraj biegałem. Dziś rano byłem na rowerze z psem. Zaraz idę pogadać z żoną nad jutrzejszym planem dnia. Tak, aby wygospodarować sobie godzinkę na przejażdżkę motocyklem.

A tu podrzucam link. Nie sądziłem, że do będę to swoich wpisów dołączał linki do demotywatorów, ale ten doskonale pasuje do tematu.

Pozdrawiam

Przemek

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

