Skip to content

Zawsze można inaczej.

Listopad 21, 2012

Kiedy ten blog był jeszcze w poprzedniej lokalizacji (pmg.blox.pl), popełniłem jeden wpis poświęcony mojemu odkurzaczowi. Czy może nie tyle odkurzaczowi ile temu w jaki sposób zostałem potraktowany przez firmę które te odkurzacze sprzedaje, gdy zgłosiłem się z reklamacją. Dla tych którzy nie klikną w link – zostałem potraktowany dużo bardziej życzliwie i uprzejmie niż na to zasługiwałem. Odkurzacz mi naprawiono mimo, że go zwyczajnie zarżnąłem na własne życzenie. Podejście dystrybutora zrobiło wtedy na mnie ogromne wrażenie. Sam jednak odkurzacz też jest interesujący. Jak ktoś się będzie nudził, to warto poczytać sobie o wynalazcy nazwiskiem Dyson, który stoi za jego projektem. Dla mnie James Dyson jest dość inspirującym typem, który potrafił udowodnić światu, że można inaczej. Co więcej – pokazuje, że jak się myśli nieszablonowo, to nie w jednym przypadku lecz na stałe. Dwa tygodnie temu byłem w delegacji. Na lotnisku w Sztokholmie wszedłem do toalety. Patrzę, a obok umywalek wisi sobie na ścianie coś, co sfotografowałem telefonem:

Dziwadło prawda? To suszarka do rąk firmy Dyson o wdzięcznej nazwie „Airblade”. Trzeba przyznać, że nazwa nie jest przypadkowa. Nie lubię suszarek do rąk w publicznych kiblach. Sama idea suszenia rąk podgrzanym toaletowym powietrzem jest niespecjalna, lecz moja niechęć głównie wynika z faktu iż słabo one działają. Stoi się przy niej, wyciera te łapy jedną o drugą, hałasuje to, a efekt mizerny. Jednak skoro producent zaimponował mi już tak bardzo odkurzaczem – musiałem wypróbować. I trzeba przyznać, działa spektakularnie, choć robi przy tym dużo huku. Efekt jest jednak skuteczny i błyskawiczny. Spokojnym ruchem wsuwamy ręce od góry i od razu wyciągamy je. Suche. No może prawie suche – drugie wsunięcie i wyciągnięcie pozwala uczciwie pozbyć się słowa „prawie”.

A wydawało by się – cóż można wymyślić nowego w toaletowej suszarce do rąk? Zawsze można.

pozdrawiam

Przemek

From → Inspiracje

Dodaj komentarz

Skomentuj

