Skip to content

Astrid.com – wpis reklamowy

Kwiecień 1, 2013

Dziś będzie wpis reklamowy.

jakieś półtora roku temu, sciągnąłem sobie na telefon aplikację o nazwie astrid. Program ten pozwala na tworzenie list zadań do zrobienia. Półtora roku temu było całkiem sporo różnych programów tego typu, dziś pewnie nie jest ich mniej. Wybrałem Astrid, bo pozwalał on na łatwe tworzenie list kontekstowych – dokładnie takich jakie są potrzebne do praktycznego wykorzystywania metody GTD. A dla mnie głównym powodem dla którego chciałem gadget w telefonie, było uwolnienie się od papierowych kartek związanych z GTD.

Półtora roku temu – nie wyszło. Przeszkodą dla mnie było wpisywanie różnych spraw na listę. Z puntku widzenia aplikacji jest to proste – dotykam plusika na ekranie, wpisuje zadanie, zatwerdzam i finito. Z punktu widzenia faceta z niezgrabnymi paluchami i małym ekranem telefonicznym – jest to niewygodne. Nie żebym miał wpadać w rozpacz z tego powodu, ale to wygoda była czynnikiem, który mógłby mnie skłonić do przejścia z analogowego zapisu na celulozowych czytnikach, w stronę cyfryzacji na telefonie. Nie udało się – kartki były wygodniejsze.

Kilka dni temu pomyślałem sobie – w zasadzie, gdybym mógł podłączyć telefon do kompa i łatwo wykorzystać klawiaturę w komputerze do wpisywania na listy, to może Astrid tym razem by wygrało?

Wszedłem na stronę producenta i odkryłem rewolucję. Tym razem Astrid synchronizuje się sam – telefon, aplikacja na serwerze, jeśli chcesz to także tablet czy inne tego typu gadgety. Nie jest to doskonałe z mojego punktu widzenia – brakuje mi PC-towej aplikacji pracującej offline, ale i tak jest nieźle.

Ostatnio żona, zamiast dzwonić do mnie, wpisała mi na komputerze listę zakupów do zrobienia, która to lista pojawiła się błyskawicznie w moim telefonie, na liście „shopping” w aplikacji Astrid.

Każdy kto mierzy się z GTD, lub po prostu – jak ja – gubi się czasem w natłoku spraw do zrobienia, przy odrobinie dyscypliny może na prawdę łatwo uporządkować swoje sprawy korzystając z Astrid.

Program jest darmowy.

pozdrawiam

Przemek

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

