Skip to content

Wakacje są dobre.

Lipiec 10, 2013

Byłem na wakacjach. Spędziłem trochę czasu z rodziną i znajomymi. Zmieniłem klimat. Starałem się nie sprawdzać maili i utrzymywać włączony telefon.

Nie odpocząłem fizycznie. Źle znoszę upały, trójka dzieci w tym jedno 9-cio miesięczne, nie sprzyjają aktywnościom typu „byczenie się”, „odsypianie” itp.

Nie odpocząłem psychicznie. Uzupełnienie naszej trójki dzieci o czwórkę dzieci znajomych o sumarycznej rozpiętości wiekowej między 9 miesięcy a 8 lat skutkuje charmidrem, różnym typem pożądanych atrakcji, nieprzewidywalnie wybuchającymi konfliktami itp. Między dorosłymi niestety też czasem dochodzi do napięć jeśli się spędza dużo czasu wspólnie. Wszystko to razem jest dość męczące.

Same minusy zdawałoby się. Nie da się jednak przecenić wartości, która płynie ze zmiany kontekstu w którym tkwimy. Stop klatka. wyjście z tematów które absorbują procesor na codzień. To wielka wartość o której w ostatnich – skąpych w wakacje – latach, prawie zapomniałem.

Jakimś cudem więc, mimo iż opisana wyżej suma części składowych zdaje się być niekorzystna i powinienem wrócić zmięty jak ścierka. Mam sporo energii, wolę walki, chęć mierzenia się z trudnościami i jestem bardzo zadowolony z wyjazdu.

Nie lekceważmy siły urlopu. 🙂

pozdrawiam

Przemek

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

